Netto åbner en ny butik (3)

09-11-2017

Netto åbner en ny butik (3)

Tirsdag den 28. november kl. 8.00 åbner Netto en ny og flot butik på Møllevej 14B, 2791 Dragør.

Der er lagt op til et brag af en fest, når Netto tirsdag den 28. november slår dørene op til en ny flot butik, hvor det samlede salgsareal er på 796 m2, så der er plads for hele familien til at handle.

Butikschef Sebastian Verndal står i spidsen for butikken.

Det er Sebastian Verndal på 44 år, der står i spidsen for butikken. Sebastian startede sin Netto-karriere for 24 år siden, hvoraf han har været butikschef i 18 af årene. Han har arbejdet i alle Netto-butikker på Amager og senest i Vestamager Centret. Sebastian har en masse butikserfaring, han tager med videre i den nye butik.

Butikken har et salgsareal på 796 m2. Butikken er overskuelig, varerne er flot præsenteret og der vil altid være et spændende udvalg af spotvarer. Der er gode til- og frakørselsforhold samt gode parkeringsfaciliteter idet der er 46 p-pladser ved butikken.

Kunderne kan forvente et smilende og energisk personale, der altid er klar til at yde en god service og give en god indkøbsoplevelse. Butikschef Sebastian Verndal og personalet glæder sig til at byde alle kunder velkommen i den nye butik tirsdag den 28. november.

På åbningsdagen holder Netto Møllevej 14B, 2791 Dragør, åbent kl. 8-22.

På selve åbningsdagen, tirsdag den 28. november, spiller Nettos jazzorkester op til en festlig dag. Fra kl. 7.30-8.00 vil der blive serveret kaffe og chokoladeboller udenfor til de morgenfriske. Hele dagen vil der være lækre smagsprøver og mange attraktive åbningstilbud.

Åbningstider hos Netto Møllevej 14B, Dragør er:

7-22 alle ugens dage. Butikken holder desuden åbent alle helligdage.