Netto åbner en ny butik (4)

23-11-2017

Netto åbner en ny butik (4)

Torsdag den 14. december kl. 8.00 åbner Netto en ny og flot butik på Vestre Teglgade 31, 2450 København SV.

Der er lagt op til et brag af en fest, når Netto torsdag den 14. december slår dørene op til en ny flot butik, hvor det samlede salgsareal er på 796 m2, så der er plads for hele familien til at handle.

Butikschef Magnus Andersen Hjelholt står i spidsen for butikken.

Det er Magnus Andersen Hjelholt på 27 år, der står i spidsen for butikken. Magnus startede sin Netto-karriere i 2007 som servicemedarbejder. Siden har han være både 1. assistent, salgsleder, souschef og butikschef. Magnus har arbejdet i flere forskellige Netto-butikker og har en masse butikserfaring, han tager med videre i den nye butik.

Butikken har et salgsareal på 796 m2. Butikken er overskuelig, varerne er flot præsenteret og der vil altid være et spændende udvalg af spotvarer. Der er gode til- og frakørselsforhold samt gode parkeringsfaciliteter idet der er 135 p-pladser ved butikken.

Kunderne kan forvente et smilende og energisk personale, der altid er klar til at yde en god service og give en god indkøbsoplevelse. Butikschef Magnus Andersen Hjelholt og personalet glæder sig til at byde alle kunder velkommen i den nye butik torsdag den 14. december.

På åbningsdagen holder Netto Vestre Teglgade 31, 2450 København SV åbent kl. 8-23.

På selve åbningsdagen, torsdag den 14. december, spiller Nettos jazzorkester op til en festlig dag. Fra kl. 7.30-8.00 vil der blive serveret kaffe og chokoladeboller udenfor til de morgenfriske. Hele dagen vil der være lækre smagsprøver og mange attraktive åbningstilbud.

Åbningstider hos Netto Vestre Teglgade 31, København er: