Netto åbner en ny butik (6)

06-02-2018

Netto åbner en ny butik (6)

Fredag den 27. februar kl. 8.00 åbner Netto en ny og flot butik på Nørrebakken 7 st., 3070 Snekkersten.

Der er lagt op til et brag af en fest, når Netto fredag den 27. februar slår dørene op til en ny flot butik med et samlet salgsareal på 876 m2, så der er plads for hele familien til at handle.

Butikken vil have et særligt fokus på økologi og varer fra Løgismose. Der er et bredt udvalg af mere end 70 slags kød, fisk og fjerkræ, herunder kød fra vores basisserie og fra det lækre Premieur-udvalg. Derudover vil der altid være et udvalg af frisk brød og lækre kager fra Brødhuset.

Butikschef Nikki Danni Kristoffersen står i spidsen for butikken.

Det er Nikki Danni Kristoffersen på 26 år, der står i spidsen for butikken. Nikki startede som 16-årig sin Netto-karriere som servicemedarbejder. Siden da har han været 1. assistent, salgsleder, souschef og de sidste 5 år butikschef. Nikki har et godt forhold og kendskab til lokalområdet, idet han har arbejdet i Netto Prøvestencenteret de seneste 8 år.

Butikken har et salgsareal på 876 m2. Butikken er overskuelig, varerne er flot præsenteret og der vil altid være et spændende udvalg af spotvarer. Der er gode til- og frakørselsforhold samt gode parkeringsfaciliteter idet der er over 50 p-pladser ved butikken.

Kunderne kan forvente et smilende og energisk personale, der altid er klar til at yde en god service og give en god indkøbsoplevelse. Personalet bliver et mix af nyansatte og nuværende Nettomedarbejdere. Butikschef Nikki Danni Kristoffersen og personalet glæder sig til at byde alle kunder velkommen i den nye butik fredag den 27. februar. Det er borgmester Benedikte Kiær, der vil stå for den officielle indvielse af butikken, idet hun kommer og klipper snoren.

På åbningsdagen holder Netto Nørrebakken 7 st., Snekkersten, åbent kl. 8-22.

På selve åbningsdagen, fredag den 27. februar, spiller Nettos jazzorkester op til en festlig dag. Fra kl. 7.30-8.00 vil der blive serveret kaffe og chokoladeboller udenfor til de morgenfriske. Hele dagen vil der være lækre smagsprøver og mange attraktive åbningstilbud.

Åbningstider hos Netto Nørrebakken 7 st., Snekkersten er: