Netto åbner en ny stor butik (4)

03-08-2017

Netto åbner en ny stor butik (4)

Torsdag den 24. august kl. 8.00 åbner Netto en ny og flot butik på Østre Ringvej 59, 4700 Næstved.

Der er lagt op til et brag af en fest, når Netto torsdag den 24. august slår dørene op til en ny flot butik. Det samlede salgsareal er på 710 m2, så der er plads for hele familien til at handle.

Butikschef Annette Elisabeth Christiansen står i spidsen for butikken.

Det er butikschef Annette Elisabeth Christiansen på 34 år, der står i spidsen for butikken. Annette startede sin Netto-karriere som kasseassistent i Faxe og har siden da været 1. assistent, souschef og nu butikschef i Næstved. Annette har sammenlagt 11 års erfaring i Netto, som hun tager med videre til den nye butik.

Butikken har et salgsareal på 710 m2, som giver mulighed for at præsentere en rigtig flot og overskuelig butik, hvor der er plads til at komme rundt. Der er gode til- og frakørselsforhold samt gode parkeringsfaciliteter idet der er 46 p-pladser ved butikken.

Kunderne kan forvente et smilende og energisk personale, der altid er klar til at yde en god service og give en god indkøbsoplevelse. Personalet bliver et mix af nyansatte og nuværende Nettomedarbejdere. Butikschef Annette Elisabeth Christiansen glæder sig til at byde alle kunder velkommen i den nye butik torsdag den 24. august.

På åbningsdagen holder Netto Østre Ringvej 59, åbent kl. 8-22.

På selve åbningsdagen, torsdag den 24. august, spiller Nettos jazzorkester op til en festlig dag. Fra kl. 7.30-8.00 vil der blive serveret kaffe og chokoladeboller udenfor til de morgenfriske. Hele dagen vil der være lækre smagsprøver og mange attraktive åbningstilbud.

Åbningstider hos Netto Næstved, er:
8-22 alle ugens dage. Butikken holder desuden åbent alle helligdage.