Netto åbner en større butik i Rønde

13-07-2017

Netto åbner en større butik i Rønde

Torsdag den 3. august kl. 8.00 åbner Netto efter udvidelse på Birkevej 41, 8410 Rønde. Butikken vil have et særligt fokus på økologi og varer fra Løgismose.

Der er lagt op til et brag af en fest, når Netto torsdag den 3. august slår dørene op efter butikken på Birkevej 41 i Rønde er blevet udvidet og fremtræder stor og flot. Det samlede salgsareal er på 794 m2, så der er plads for hele familien til at handle. Kunderne kan blandt andet forvente et bredere varesortiment og en større frugt og grønt afdeling, hvor der alle ugens dage vil være frisk frugt og grønt.

Butikken vil have et særligt fokus på økologi og varer fra Løgismose. Der er et bredt udvalg af mere end 70 slags kød, fisk og fjerkræ, herunder kød fra vores basisserie og fra det lækre Premieur-udvalg. Derudover vil der altid være et udvalg af frisk brød og lækre kager fra Brødhuset.

Butikschef Henriette Henneberg står i spidsen for butikken
Det er fortsat butikschef Henriette Henneberg på 38 år, der står i spidsen for butikken. Henriette har 21 års butikserfaring hos Netto, og startede sin Netto-karriere i 1995 som flaskepige og blev derefter kasseassistent. Efterfølgende har hun være 1. assistent, salgsleder og har været butikschef siden 2002. Henriette var med til at åbne den gamle butik i Rønde i 2000 og er glad og stolt over det lokale tilhørsforhold i byen.

Butikken har et salgsareal på 794 m2, som giver mulighed for at præsentere en rigtig flot og overskuelig butik, hvor der er plads til at komme rundt.

Kunderne kan forvente et smilende og energisk personale, der altid er klar til at yde en god service og give en god indkøbsoplevelse. Personalet er de velkendte ansigter og et enkel nyt. Butikschef Henriette Henneberg glæder sig til at byde alle kunder velkommen i den nye butik torsdag den 3. august.

På åbningsdagen holder Netto Birkevej 41, 8410 Rønde åbent kl. 8-22
På selve åbningsdagen, torsdag den 3. august, spiller Nettos jazzorkester op til en festlig dag. Fra kl. 7.30-8.00 vil der blive serveret kaffe og chokoladeboller udenfor til de morgenfriske. Hele dagen vil der være lækre smagsprøver og mange attraktive åbningstilbud.

Åbningstider hos Netto Rønde, er: