Netto åbner ny butik på Ringstedvej 27 A, 4440 Mørkøv

10. august 2018

Netto åbner ny butik på Ringstedvej 27 A, 4440 Mørkøv

Fredag den 31. august kl. 8.00 åbner Netto ny butik i Mørkøv.

Der er lagt op til et brag af en fest, når Netto slår dørene op til en stor ny butik, hvor det samlede salgsareal er på 1021 m2.

Kunderne kan blandt andet forvente en lækker frugt og grønt afdeling med masser af økologi, hvor der alle ugens dage vil være frisk frugt og grønt.

Butikken vil også have et særligt fokus på økologi, f.eks. med Nettos eget økologiske mærke ØGO og varer fra Løgismose. Der er et bredt udvalg af mere end 70 slags kød, fisk og fjerkræ, herunder kød fra vores basisserie og fra det lækre Premieur-udvalg. Derudover vil der altid være et udvalg af frisk brød og lækre kager fra Brødhuset.

Butikschef Jesper Farai Mabira Andersen står i spidsen for butikken

Jesper startede sin Netto-karriere i 2008 og har de seneste 3 år været butikschef i Netto dels i Roskilde og senest i Holbæk. Han har gennem de sidste 10 år været andre butikker og har derfor en masse butikserfaring, som han fortsat vil bruge, når han åbner den flotte nye butik.

Kunderne kan forvente et smilende og energisk personale, der altid er klar til at yde en god service og give en god indkøbsoplevelse. Butikschef Jesper Farai Mabira Andersen og personalet glæder sig til at byde alle kunder velkommen i den nye butik.

På åbningsdagen holder Netto, Ringstedvej 27 A, 4440 Mørkøv, åbent kl. 8-22.

På selve åbningsdagen, fredag den 31. august, spiller Nettos jazzorkester op til en festlig dag. Fra kl. 7.30-8.00 vil der blive serveret kaffe og chokoladeboller udenfor til de morgenfriske og der vil være mange attraktive åbningstilbud.

Åbningstider hos Netto, Ringstedvej 27 A, 4440 Mørkøv, er:

7-22 alle ugens dage. Butikken holder desuden åbent alle helligdage.