Netto flytter butik til Nyborgvej 200A, Odense SØ

04-01-2018

Netto flytter butik til Nyborgvej 200A, Odense SØ

Torsdag den 25. januar kl. 8.00 åbner Netto en ny og flot butik på Nyborgvej 200A, 5220 Odense SØ.

Der er lagt op til et brag af en fest, når Netto torsdag den 25. januar slår dørene op til en ny flot butik. Det samlede salgsareal er på 771 m2, så der er plads for hele familien til at handle.

Butikschef Arbër Hasani står i spidsen for butikken.

Det er butikschef Arbër Hasani på 30 år, der står i spidsen for butikken. Arbër startede sin Netto-karriere for 7 år siden som salgsassistent, hvorefter han blev souschef og har de sidste 3 år været butikschef. Arbër har en masse butikserfaring, han tager med videre i den nye forbedret butik.

Butikken har et salgsareal på 771 m2, som giver mulighed for at præsentere en rigtig flot og overskuelig butik, hvor der er plads til at komme rundt. Der er gode til- og frakørselsforhold samt gode parkeringsfaciliteter idet der er 90 p-pladser ved butikken.

Kunderne kan forvente et smilende og energisk personale, der altid er klar til at yde en god service og give en god indkøbsoplevelse. Personalet bliver et mix af nyansatte og nuværende Nettomedarbejdere. Butikschef Arbër Hasani og personalet glæder sig til at byde alle kunder velkommen i den nye butik torsdag den 25. januar.

På åbningsdagen holder Netto Nyborgvej 200A, Odense SØ, åbent kl. 7-22.

På selve åbningsdagen, torsdag den 25. januar, spiller Nettos jazzorkester op til en festlig dag. Fra kl. 7.30-8.00 vil der blive serveret kaffe og chokoladeboller udenfor til de morgenfriske. Hele dagen vil der være lækre smagsprøver og mange attraktive åbningstilbud.

Åbningstider hos Netto Nyborgvej 200A, Odense SØ, er: