Netto flytter butik til Spånnebæk 1, Holbæk

24-11-2017

Netto flytter butik til Spånnebæk 1, Holbæk

Fredag den 15. december kl. 8.00 åbner Netto en ny og flot butik på Spånnebæk 1, 4300 Holbæk.

Der er lagt op til et brag af en fest, når Netto fredag den 15. december slår dørene op til en ny flot butik. Det samlede salgsareal er på 910 m2, så der er plads for hele familien til at handle.

Butikschef Lars S. H. Sørensen står i spidsen for butikken.

Det er butikschef Lars S. H. Sørensen på 32 år, der står i spidsen for butikken. Lars startede sin Netto-karriere for 10 år siden i Holbæk, og har arbejdet i Holbæk-området siden da. Han har de seneste 6 år været butikschef og har en masse butikserfaring, han tager med videre i den nye forbedret butik.

Butikken har et salgsareal på 910 m2, som giver mulighed for at præsentere en rigtig flot og overskuelig butik, hvor der er plads til at komme rundt. Der er gode til- og frakørselsforhold samt gode parkeringsfaciliteter idet der er 50 p-pladser ved butikken.

Kunderne kan forvente et smilende og energisk personale, der altid er klar til at yde en god service og give en god indkøbsoplevelse. Butikschef Lars S. H. Sørensen og personalet glæder sig til at byde alle kunder velkommen i den nye butik fredag den 15. december.

Det er borgmester Søren Kjærsgaard, der vil stå for den officielle indvielse af butikken, idet han kommer forbi og klipper snoren.

På åbningsdagen holder Netto Spånnebæk 1, Holbæk, åbent kl. 8-22.

På selve åbningsdagen, fredag den 15. december, spiller Nettos jazzorkester op til en festlig dag. Fra kl. 7.30-8.00 vil der blive serveret kaffe og chokoladeboller udenfor til de morgenfriske. Hele dagen vil der være lækre smagsprøver og mange attraktive åbningstilbud.

Åbningstider hos Netto Spånnebæk 1, Holbæk, er:

7-22 alle ugens dage. Butikken holder desuden åbent alle helligdage.