Netto genåbner butik på Frijsenborgvej 5, 8240 Risskov

9. august 2018

Netto genåbner butik på Frijsenborgvej 5, 8240 Risskov

Torsdag den 30. august kl. 8.00 genåbner Netto sin butik i Risskov.

Der er lagt op til et brag af en fest, når Netto slår dørene op til en større butik, hvor det samlede salgsareal er på 891 m2.

Kunderne kan blandt andet forvente en lækker frugt og grønt afdeling med masser af økologi, hvor der alle ugens dage vil være frisk frugt og grønt.

Butikschef Jørn K. Pedersen står i spidsen for butikken

Jørn startede sin Netto-karriere i 2005 og har de seneste 7 år været butikschef i Netto i Randers. Han har gennem de sidste 13 år været andre butikker og har derfor en masse butikserfaring, som han fortsat vil bruge, når han genåbner den flotte nye butik.

Kunderne kan forvente et smilende og energisk personale, der altid er klar til at yde en god service og give en god indkøbsoplevelse. Det vil være det samme kendte personale kunderne vil møde, når butikken åbner igen. Butikschef Jørn K. Pedersen og personalet glæder sig til at byde alle kunder velkommen i den nye butik.

På åbningsdagen holder Netto Frijsenborgvej 5, Risskov, åbent kl. 7-22

På selve åbningsdagen, torsdag den 30. august, spiller Nettos jazzorkester op til en festlig dag. Fra kl. 7.30-8.00 vil der blive serveret kaffe og chokoladeboller udenfor til de morgenfriske og der vil være mange attraktive åbningstilbud.

Åbningstider hos Netto, Frijsenborgvej 5, 8240 Risskov, er:

7-22 alle ugens dage. Butikken holder desuden åbent alle helligdage.