Netto genåbner butikken på Kæmpestranden 8 i Allinge!

21-04-2017

Netto genåbner butikken på Kæmpestranden 8 i Allinge!

Der er stor åbningsfest, når Netto på Kæmpestranden 8 i Allinge, genåbner fredag d. 12. maj 2017 kl. 8 efter at den tidligere butik er revet ned og en ny er bygget op.

Butikken har fortsat et stort udvalg af frisk frugt og grønt alle ugens 7 dage og et stort udvalg af kød – herunder vores basis serie Velsmag og det lækre Premieur-udvalg. Derudover vil der fortsat være et stort udvalg af frisk brød og lækre kager i Brødhuset.

Det er fortsat Diana Andersen på 30 år, der står i spidsen for butikken. Diana har en lang karriere i Netto idet hun begyndte tilbage i 2007 som 1. assistent i Netto Allinge. Igennem årene har Diana bl.a. taget Nettos lederuddannelse og i 2009 blev hun uddannet salgsleder. Men det var ikke nok for Diana, som gik i gang med at uddanne sig til butikschef og i 2015 kunne hun kalde sig for butikschef og fik ansvaret for sin helt egen butik som netop er Netto i Allinge.

Diana ser frem til at åbne butikken igen, så borgerne i Allinge og omegn atter kan handle i deres lokale Netto-butik. Kunderne kan glæde sig til en flot ny butik der bl.a. har fået lavet flaskerum uden for butikken så tomme flasker kan afleveres inden man går ind i butikken samt en lækker stor frugt & grønt afdeling.

Det vil være det samme kendte personale samt nogle nye ansigter kunderne vil møde, når butikken åbner igen, og fælles for dem alle er at de glæder sig til at kunne yde en god service og håber på at se mange velkendte ansigter.

Der er gode parkeringsfaciliteter og tilkørselsforhold, idet der er 40 p-pladser og ydermere 70 fælles p-pladser og butikken ligger meget tilgængeligt.

På åbningsdagen holder Netto på Kæmpestranden 8, Allinge åbent kl. 8-22.
På selve åbningsdagen, fredag den 12. maj, spiller Nettos jazzorkester op til en festlig dag. Fra kl. 7.30-8.00 vil der blive serveret kaffe og rundstykker udenfor til de morgenfriske. Hele dagen vil der være mange attraktive åbningstilbud.

Åbningstider hos Netto, Kæmpestranden 8, Allinge er: 8-22 alle ugens dage.
Butikken holder desuden åbent alle helligdage i 2017.

Yderligere oplysninger fås hos udviklingschef, Carsten Hadsbjerg, på tlf. 87 78 78 22.