Netto genåbner Netto-butik

14-09-2017

Netto genåbner Netto-butik

Torsdag den 5. oktober kl. 8.00 genåbner Netto en ny og flot butik på Vestre Allé 4, 5970 Ærøskøbing.

Der er lagt op til et brag af en fest, når Netto torsdag den 5. oktober slår dørene op til en ny flot butik, hvor det samlede salgsareal er på 719 m2, så der er plads for hele familien til at handle.

Kunderne kan blandt andet forvente en stor lækker frugt og grønt afdeling med masser af økologi, hvor der alle ugens dage vil være frisk frugt og grønt. Derudover vil der hver uge komme nye nonfood spotvarer.

Butikschef Preben Terkelsen står i spidsen for butikken.

Det er Preben Terkelsen på 50 år, der står i spidsen for butikken. Preben startede sin Netto-karriere i 1993 som butikschef i Brønshøj. Inden da har han været ansat i flere af de konkurrerende butikker som både afdelingsleder og butikschef. I 2002 flyttede Preben tilbage til Ærø, og er nu klar til at åbne den nye butik.

Butikken har et salgsareal på 719 m2. Butikken er overskuelig, varerne er flot præsenteret og der vil altid være et spændende udvalg af spotvarer. Der er gode til- og frakørselsforhold samt gode parkeringsfaciliteter idet der er ca. 65 p-pladser ved butikken.

Kunderne kan forvente det samme smilende og energisk personale, der altid er klar til at yde en god service og give en god indkøbsoplevelse. Butikschef Preben Terkelsen og personalet glæder sig til at byde alle kunder velkommen i den nye butik torsdag den 5. oktober.

På åbningsdagen holder Netto Vestre Allé 4, Ærøskøbing åbent kl. 8-22.

På selve åbningsdagen, torsdag den 5. oktober, spiller Nettos jazzorkester op til en festlig dag. Fra kl. 7.30-8.00 vil der blive serveret kaffe og chokoladeboller udenfor til de morgenfriske. Hele dagen vil der være lækre smagsprøver og mange attraktive åbningstilbud.

Åbningstider hos Netto Vestre Allé 4, Ærøskøbing er: