Pressemeddelelse (1)

04-01-2018

Pressemeddelelse (1)

Netto åbner en ny butik
Torsdag den 25. januar kl. 8.00 åbner Netto en ny og flot butik på Grønnedalen 4, 7100 Vejle.

Der er lagt op til et brag af en fest, når Netto torsdag den 25. januar slår dørene op til en ny flot butik med et samlet salgsareal på 890 m2, så der er plads for hele familien til at handle.

Butikken vil have et særligt fokus på økologi og varer fra Løgismose. Der er et bredt udvalg af mere end 70 slags kød, fisk og fjerkræ, herunder kød fra vores basisserie og fra det lækre Premieur-udvalg. Derudover vil der altid være et udvalg af frisk brød og lækre kager fra Brødhuset.

Butikschef Sidsel Steiner Bendtsen står i spidsen for butikken.

Det er Sidsel Steiner Bendtsen på 27 år, der står i spidsen for butikken. Sidsel er uddannet salgsassistent og har taget et leder uddannelsesforløb. Hun startede sin Netto-karriere i november 2017, og inden da var hun ansat i Alta og senest KIWI, hvor hun siden 2013 har været butikschef. Sidsel har 11 års erfaring i detailbranchen, som hun tager med videre i den nye butik.

Butikken har et salgsareal på 890 m2. Butikken er overskuelig, varerne er flot præsenteret og der vil altid være et spændende udvalg af spotvarer. Der er gode til- og frakørselsforhold samt gode parkeringsfaciliteter idet der er ca. 100 p-pladser ved butikken.

Kunderne kan forvente et smilende og energisk personale, der altid er klar til at yde en god service og give en god indkøbsoplevelse. Butikschef Sidsel Steiner Bendtsen og personalet glæder sig til at byde alle kunder velkommen i den nye butik torsdag den 25. januar.

Det er borgmester Jens Ejner Christensen, der vil stå for den officielle indvielse af butikken, idet han kommer forbi og klipper snoren.

På åbningsdagen holder Netto Grønnedalen 4, 7100 Vejle, åbent kl. 8-22.

På selve åbningsdagen, torsdag den 25. januar, spiller Nettos jazzorkester op til en festlig dag. Fra kl. 7.30-8.00 vil der blive serveret kaffe og chokoladeboller udenfor til de morgenfriske. Hele dagen vil der være lækre smagsprøver og mange attraktive åbningstilbud.

Åbningstider hos Netto Grønnedalen 4, Vejle er:

7-22 alle ugens dage. Butikken holder desuden åbent alle helligdage.