Velkommen i den nye Netto på Kolt Østervej i Hasselager

4. december 2018

Velkommen i den nye Netto på Kolt Østervej i Hasselager

Der er lagt op til et brag af en fest, når Netto onsdag den 5. december kl. 8.00 slår dørene op til en stor ny butik på Kolt Østervej 25.

Det nye Netto

Kunderne kan glæde sig en helt ny butiksoplevelse hvor der bliver god plads i gangene og godt overblik over butikken. Der vil være et nyt og forbedret sortiment med mere end 1800 faste varer i butikkerne – med et særligt fokus på økologi og varer fra Løgismose.

I den nye Netto har vi gjort ekstra meget ud af udvalget til den moderne og travle familie. Du træder direkte ind i en lys og åben frugt- og grøntafdeling. Vi byder på et helt nyt koncept indenfor måltidsløsninger, så du kan komme nemt til sund og varieret frokost og aftensmad, selv når du har travlt. Derudover vil der altid være et udvalg af frisk brød og lækre kager fra Brødhuset.

Spotvarerne har flyttet plads og er nu placeret ved den varekategori de tilhører, så du nemmere kan finde dem. Vi har også fået en specialdesignet afdeling, hvor du kan finde gaveartikler og ting til hjemmet – vi kalder den HOME.

Priserne er stadig lave

Det eneste vi ikke har pillet ved, er priserne. De er stadig de samme lave priser, som du kender det. Vi glæder os til at vise butikken frem, så kig forbi og få del i de mange gode åbningstilbud.

Der er gode til- og frakørselsforhold samt gode parkeringsfaciliteter idet der er 45 p-pladser ved butikken.

Butikschef Mikael Letager Kristensen som står i spidsen for butikken

Mikael som er født og opvokset i Kolt, Hasselager startede sin detailkarriere da han blot var 19 år gammel i Kiwi i Kridthøj som senere er blevet til en Netto-butik. Herefter var han et smut i Lidl. Mikael har både været 1. assisten, souschef og nu butikschef så det er en meget kompetent mand, der står i spidsen for den nye butik i Kolt.

Mikael glæder sig rigtig meget til at vende hjem til lokalområdet og gensynet med mange kendte ansigter. Mikael og hans personale glæder sig til de spændende udfordringer der venter, og ser frem til at byde alle kunderne velkommen i den nye flotte butik og give alle en god indkøbsoplevelse.

På åbningsdagen holder butikken åbent kl. 8-22

Nettos jazzorkester spiller op til en festlig dag. Fra kl. 7.30-8.00 vil der blive serveret kaffe og chokoladeboller udenfor til de morgenfriske og der vil være mange attraktive åbningstilbud.

Åbningstider i butikken vil være kl. 8-22 alle ugens dage.

Butikken holder desuden åbent alle helligdage.