Indkøbsliste

Rediger produkt

Gem

Bestilling af trampolin

Udfyld bestillingsformularen med dine personlige oplysninger og værdibevis-koden som er inkl. fragt, og som du har på din bon fra Netto. Det er VIGTIGT at alle informationer er med. Har du ikke nogen værdibevis-kode, kan du ikke gennemføre bestillingen.

Husk at få den fysiske bon samt værdibevis med fra butikken - også hvis du benytter Storebox. Handlen er først indgået når bestillingen på nettet er gennemført

Bestil trampolin

Spørgsmål og svar

  • LEVERING

    Leveringstid: 6-8 hverdage

    Levering: Fragtfrit leveret til Jylland, Fyn, Sjælland samt brofaste øer.

    Levering til ikke-brofaste øer: Fragttillæg kr. 650,-

    Leveringsdato: Der fremsendes en mail med leveringsdato. Såfremt du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, vil varen blive stillet af. Du bærer risikoen for varen fra leveringstidspunktet.

    Betingelser for levering: Der skal være frie adgangsforhold / farbar vej for en lastbil til leveringsadressen.

    Det forbliver chaufførens beslutning, hvor aflæsning kan foregå. Som generel regel gælder aflæsning ved nærmeste faste vej. Vi beder dig respektere chaufførens afgørelse og acceptere det aflæsningssted, som chaufføren vælger.

  • FORTRYDELSESRET

    Evt. fortrydelse af købet skal ske inden for 14 dage fra leveringsdato, betinget af at varen returneres i hel og ubrugt stand og i original ubrudt emballage. Returfragt til leverandøren betales af kunden.

    Hvis trampolinen er betalt men endnu ikke bestilt til levering:

    Du kontakter leverandøren på mail: mail@serviceboxen.dk, og beder dem bekræfte at værdibeviskoden ikke er anvendt. Du vil modtage en mail som bekræftelse. Denne skal du tage med ned i butikken, for at få refunderet din betaling for varen.

    Hvis trampolinen er leveret hos dig:

    Du kontakter leverandøren på mail: mail@serviceboxen.dk, og arrangerer selv returnering af varen. Transport retur til leverandøren står for din egen regning. Når varen er modtaget hos leverandøren, modtager du en mail som bekræftelse. Denne skal du tage med ned i butikken, for at få refunderet din betaling for varen.

    Hvis du fortryder købet INDEN levering af trampolinen:

    Du kontakter leverandøren på mail: mail@serviceboxen.dk. Leverandøren sørger, hvis muligt, for at trampolinen IKKE leveres til dig. Dette forudsat at varen ikke allerede er på vej ud til dig. Såfremt varen allerede er på vej ud på en bil til dig, bedes du følge ovenstående afsnit “Hvis trampolinen er leveret hos dig“.

    Leverandøren bekræfter annullering til dig på en mail, som du tager med ned i butikken, for at få refunderet din betaling for varen.

  • REKLAMATION

    Kontakt mail@serviceboxen.dk.

    Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte Nettos kundeservice på tlf. 8778 7811.

    Tast 2 for Kundeservice.

  • TRANSPORTSKADER

    Når du modtager dine varer, skal du kontrollere for eventuelle synlige skader. Er emballagen beskadiget eller har andre synlige tegn på defekt, skal du notere dette på fragtbrevet – med forbehold for eventuelle skader på indhold. Du kan også nægte at modtage varen. Kontakt mail@serviceboxen.dk og meddel, at du har afvist varen. Vedhæft gerne et foto af den beskadigede vare. Alle transportskader skal meddelelses inden for 2 hverdage.

  • PERSONOPLYSNINGER

    Personoplysninger, som indtastes i forbindelse med din bestilling på Netto.dk/trampolin, behandles af Dansk Supermarked A/S og eventuelle eksterne samarbejdspartnere i overensstemmelse med gældende dansk ret. Vi gemmer kun de oplysninger, der er nødvendige for at gennemføre din bestilling - herunder e-mail og varedata, som vedrører dig. Alle kundeoplysninger og informationer om bestillinger bliver behandlet strengt fortroligt, og vil aldrig blive videregivet til tredjepart.

    I henhold til dansk lovgivning gemmes oplysningerne i fem år.

    Du kan jf. persondataloven få fuld indsigt i dine oplysninger ved skriftlig henvendelse til:

    Netto A/S
    Mimersvej 1
    DK-4600 Køge
    Att. Kundeservice

  • KLAGEADGANG

    Du har mulighed for at få behandlet en klage ved skriftlig henvendelse til kundeservice@netto.dk

    Klage kan derudover indbringes for Center for Klageløsning og/eller Forbrugerklagenævnet. Læs mere på www.forbrug.dk.  

    EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse kundeservice@netto.dk.

Netto-avisen